Zamknij

Internet firmowy - jak wybrać, żeby był najlepszy?

09:25, 07.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:26, 07.07.2020

Internet firmowy to bardzo szerokie pojęcie. Niektóre przedsiębiorstwa potrzebują go tylko do biura, podczas gdy dla innych dobre i szybkie łącze jest podstawą prowadzenia biznesu i nie da się bez niego działać. Jak zatem wybrać usługę idealną dla naszego przedsiębiorstwa? O czym pamiętać przy wyborze internetu dla naszego przedsiębiorstwa? Czym różnią się pakiety firmowe od zwykłych?

1. Internet firmowy - jak będziesz z niego korzystać?

2. Jakie łącze wybrać?

3. Dlaczego warto zwrócić uwagę na dostawcę?

Internet firmowy - jak będziesz z niego korzystać?

Najważniejszą kwestią, jaką musimy się zająć zanim wybierzemy internet do firmy jest jego przeznaczenie. Będziemy mieć w końcu zupełnie inne zapotrzebowanie w sytuacji, gdy sieć ma być wykorzystana tylko do biura, a gdy od jej jakości zależy dostarczanie usług naszym klientom. Istotna jest także ilość stanowisk, jaką firmowa sieć ma obsługiwać oraz dostęp klientów do jej zasobów, jeżeli jest wymagany do naszej pracy. W skrócie - im więcej się dzieje, tym bardziej musimy zadbać o jakość naszego łącza.

Jakie łącze wybrać?

Niektóre firmy posiadają plany dedykowane firmom, gdzie można wybrać pomiędzy opcją ekonomiczną a opcją rozbudowaną technologicznie, ale droższą. Jest to dobry sposób na dopasowanie internetu firmowego do naszych faktycznych potrzeb - nie będziemy musieli płacić za dodatki, których nie potrzebujemy a z drugiej strony połączenie z internetem nie będzie nam nastręczać problemów technicznych. Więcej informacji na temat pakietów firmowych znajdziesz na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/internet-dla-firm.

Dlaczego warto zwrócić uwagę na dostawcę?

Dostawcę internetu firmowego warto wybierać nie ze względu na cenę, ale na możliwości jakie nam oferuje. Przed zdecydowaniem się na konkretną usługę warto również sprawdzić, jakiej jakości połączenie operator jest w stanie dostarczyć dla naszej lokalizacji, czy udostępnia również routery i inny niezbędny sprzęt i tak dalej. Dzięki dokładnemu zapoznaniu się z ofertami dostępnymi na rynku ryzyko trafienia na nieodpowiedniej jakości usługę staje się znacznie mniejsze.

Internet dla firmy z definicji musi być bardziej wydajny i stabilny, niż indywidualne łącze. Część operatorów umożliwia przy tym dostosowanie naszej usługi względem faktycznego zapotrzebowania - możemy w ten sposób sami dobrać balans kosztów do płynności i szybkości oferowanej nam sieci. Wybierając dostawcę internetu firmowego warto również sprawdzić, czy jego usługi w naszej okolicy stoją na wysokim poziomie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%