Zamknij

Skutecznie promuj swój biznes w wyszukiwarce Google. Podpowiemy, jak to zrobić!

11:50, 18.07.2019 | MATERIAŁ PARTNERA

Sama obecność w sieci od bardzo dawna nie stanowi istotnego atutu – są w niej już wszyscy i musielibyśmy poszukiwać naprawdę bardzo specyficznej i rzadkiej oferty czy wyrobu, by nie uzyskać niezliczonej wprost liczby propozycji. Trzeba mieć to na uwadze przystępując do promowania w internecie czegokolwiek. A przecież skuteczność takich działań nierzadko decyduje o tym, czy dane przedsięwzięcie się powiedzie. Warto więc dołożyć wszelkich starań, by już od samego początku być jak najlepiej widocznym. Wymaga to jednak fachowego wsparcia.

Warto walczyć o dosłownie każdą pozycję w wyszukiwarce Google

Nie po to sięgamy po nowe technologie, by prostym czynnościom poświęcać większą ilość czasu. Zachowanie przeciętnego internauty jest bardzo proste – działanie kończy się w momencie, w którym przyniosło pierwszy satysfakcjonujący rezultat. Było to jasne już wiele lat temu, gdy dostrzeżono, jak rozkłada się intensywność ruchu na poszczególnych obszarach strony z wynikami wyszukiwania w Google. Znalezienie się w pierwszej trójce to w zasadzie pewność sukcesu. Im dalej, tym bardziej maleje szansa na to, że nasza strona zostanie dostrzeżona. Nie tylko znikomy jest procent tych, którzy zaglądają na kolejne strony, bardzo wielu nie przewija nawet na dół pierwszej.

Dlatego właśnie pozycjonowanie stron stało się zadaniem tak ważnym. Może się okazać, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzona przez nas oferta nie miała słabych aspektów i była korzystna cenowo, a i tak nie jesteśmy w stanie prześcignąć konkurentów, którzy co prawda nie przygotowali podobnie atrakcyjnych propozycji, jednak są o kilka miejsc wyżej na liście wyszukiwania. Dla większości użytkowników sieci to my będziemy niemal niewidzialni.

Jak sprawić, by wyszukiwarka nas doceniła? Skorzystać z pomocy ekspertów!

W internecie można jeszcze tu i ówdzie znaleźć poradniki samodzielnego pozycjonowania. Powiedzmy bez ogródek – nie ma to najmniejszego sensu. Dawno minęły czasy, gdy wystarczyło użyć dużo fraz kluczowych i pozyskać jak największą ilość dowolnego rodzaju linków – obecnie to skuteczny sposób na nałożenie filtru lub zbanowanie strony. Teksty muszą być wartościowe, zaś hiperłącza odsyłające do naszej witryny powinny znajdować się na właściwych stronach. Ona sama z kolei wymagać może gruntownej przebudowy, by miała odpowiednią strukturę i nawigację czy była responsywna, a więc dobrze otwierała się w urządzeniach mobilnych. Pewnych nakładów pracy wymaga także kod. Nie ma więc wątpliwości, że powinien zająć się tym zespół fachowców. Nie wystarczy jednak jednorazowa, choćby najlepiej wykonana usługa. Algorytmy Google się zmieniają, a konkurencja nie śpi – trzeba więc stale walczyć o dobre pozycje każdej witryny.

Współpraca z profesjonalną agencją, taką jak np. IN, pozwala nam ponadto na jeszcze więcej. Potencjał reklamowy, jaki kryje się wyszukiwarce był oczywisty już wiele lat temu i zajęcie wysokiego miejsca w jej wynikach nie jest jedynym sposobem, w jaki można z niego korzystać. Reklamy w systemie Google Ads to te, które widujemy tuż obok. Jeśli tylko kampania taka obsługiwana jest przez kompetentnych specjalistów, efekty są wprost znakomite, a przede wszystkim bardzo szybkie. To rezultat przede wszystkim wielkiej precyzji, z jaką kierowane są one do poszczególnych grup odbiorców. Dla wielu z nich to zatem nie tylko reklama, ale po prostu ułatwienie w poszukiwaniach potrzebnych im towarów czy usług.

(MATERIAŁ PARTNERA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone