Zamknij

Nowoczesne metody odżywania – skuteczna dieta pudełkowa

13:47, 27.05.2019 | materiały partnera

Catering dietetyczny staje się coraz popularniejszą formą odżywiania nie tylko wśród młodych ludzi, których pasjonuje zdrowy tryb życia. Coraz chętniej po ten rodzaj diety sięgają osoby dojrzałe, które troszczą się o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Dlatego warto wybrać taką firmę, która zapewnia najwyższej jakości catering dietetyczny, złożony z dań opracowanych przez dietetyków w oparciu o naturalne produkty spożywcze.

Diety dobrze zbilansowane – catering dietetyczny dla wymagających

Oferty, proponowane przez catering dietetyczny często bazują na powtarzalnych, przygotowywanych w podobny sposób daniach, które dość szybko się nudzą. Warto postawić na urozmaicenie i znaleźć taki catering dietetyczny, który będzie gwarantował najlepsze składniki podane w smaczny i niezwykły sposób. W ofercie firmy fitapetit.com.pl znajduje się kilkanaście różnorodnych rodzajów diet, dzięki czemu każdy może indywidualnie dostosować posiłki do swoich potrzeb i preferencji kulinarnych. Catering dietetyczny umożliwia regularne i zdrowe odżywianie, dlatego warto rozważyć ten sposób odżywiania, jeśli ciągle jesteśmy zabiegami, odżywiamy się nieregularnie lub podjadamy wieczorem.

Pełnowartościowe diety dla wegetarian i wegan

Oddzielną propozycję wpisującą się w znakomicie przygotowany catering dietetyczny stanowią smakowite i pełnowartościowe dania przygotowane specjalnie dla wegetarian. Dieta wegetariańska bazuje na naturalnych składnikach roślinnych, które stanowią źródło wszelkich witamin i mikroelementów. Aby zapewnić organizmowi odpowiednią dawkę żelaza, należy tak skomponować poszczególne posiłki, aby obfitowały w produkty, w których również jest żelazo, m.in. warzywa strączkowe, orzechy, ziarna zbóż i pełnoziarniste pieczywo oraz mąki, a także buraki, pestki dyni oraz zielone warzywa – brukselka i brokuły oraz natka pietruszki. Trzeba również pamiętać, że żelazo występujące w produktach roślinnych wchłania się do organizmu w zaledwie 5%, co oznacza średnio około 10% przyswajalności. Rośliny strączkowe są również znakomity źródłem białka, dlatego catering dietetyczny proponując urozmaicone diety dla osób aktywnych dba również o zawartość tych produktów w przygotowywanych potrawach.

Sekrety diety wegańskiej

Weganie żywią się wyłącznie składnikami pochodzenia roślinnego, dlatego przygotowanie prawidłowo zbilansowanych posiłków wymaga sporej wiedzy i umiejętności. Jadłospis bazuje na warzywach i owocach, a także ziarnach zbóż. Większość potraw nawiązuje do kuchni azjatyckiej, a smakowitym uzupełnieniem tej diety jest tofu.

Cudowna dieta dla pescowegetarian

Catering dietetyczny obejmuje również lekkostrawną i zdrową dietę pescowegetariańską. Nie zawiera ona mięsa, a jej podstawą są ryby i nabiał. Ta dieta pozwala zadbać o sylwetkę, a nawet zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Ryby to doskonałe źródło białka i cennych składników mineralnych, tj. fosfor, potas, magnez, sód i wapń. Dzięki  tym wartościowym składnikom przewyższają wieprzowinę, wołowinę i drób. Zawierają też cenne witaminy A, E i D, które doskonale wpływają na zdrowie i urodę. Jednak ich najistotniejszym składnikiem odżywczym są kwasy tłuszczowe z rodziny omega-3, występującym szczególnie w tłustych rybach morskich. Uzupełnieniem diety są warzywa i owoce, które oprócz walorów smakowych dostarczają również witaminy i minerały.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone