Diagnoza lgopedyczna: przeprowadzanie badań przesiewowych i diagnostycznych w celu ustalenia stanu mowy uczniów, w tym mowy głośnej i pisma. Terapia logopedyczna: prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych, mających na celu korygowanie wad wymowy, usprawnienie narządów mowy, rozwijanie kompetencji językowych oraz eliminowanie zaburzeń komunikacji. Profilaktyka: działalnia zapobiegające powstawaniu zaburzeń mowy, np. poprzez organizowanie zajęć edukacyjnych dla uczniów i rodziców, propagowanie zasad higieny narządów mowy. Współpraca: ścisła współpraca z nauczycielami, wychowawcami i rodzicami w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, ustalania planów terapii i wspierania rozwoju mowy ucznia. Dokumentacja: prowadzenie dokumentacji logopedycznej, w tym indywidualnych teczek uczniów, kart obserwacji, planów terapii zaburzeń mowy. Edukacja: organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i rodziców, mających na celu podniesienie świadomości na temat prawidłowego rozwoju mowy i sposobów zapobiegania zaburzeniom. Współpraca z poradnią psychologiczno-pedagogiczną.
StPr/25/0375
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 1 500 do 3 000 PLN