Zamknij

Od słowa (kluczowego) do czynu. Jak pozycjoner dba o Twoją stronę?

15:41, 04.07.2019 MATERIAŁ PARTNERA Aktualizacja: 15:42, 04.07.2019

Pozycjonowanie strony firmowej to dziś niemal konieczność, by móc pochwalić się miejscem na pierwszych stronach wyników wyszukiwania. Każdy przedsiębiorca marzy o tym, żeby znaleźć się w TOP 10, gdyż to gwarantuje większy ruch w witrynie i stały dopływ funduszy do firmowego konta. Aby osiągnąć taki efekt, niezbędne są przemyślane działania, do których zaliczamy przede wszystkim opracowanie strategii doboru słów kluczowych. Brzmi tajemniczo? Poniższy tekst powie Ci, co robi profesjonalna agencja SEO, żebyś mógł zapewnić sobie wysokie miejsce w Google.

Specjaliści z agencji SEO wiedzą, jak działa konkurencja... i odbiorca

Najważniejsza zasada każdej profesjonalnej agencji SEO, jaką jest na przykład AFTERWEB, to myślenie w sposób podobny do nabywcy. Internauci wpisują bowiem w wyszukiwarce różnorodne słowa kluczowe, a niektóre branże mają swój specyficzny słownik, który trzeba uwzględnić także podczas działań pozycjonerskich. Dodatkowo, gdy nie są oni fachowcami, często stosują potoczne określenia. Wszystkie te frazy należy zebrać i sprawdzić, czy opłaca się je włączyć do firmowej kampanii. Pamiętaj też, że nie jesteś jedynym przedstawicielem branży, który zlecił pozycjonowanie strony swojej firmy. Jeżeli zgłosisz się do doświadczonej agencji, zaoferują Ci sprawdzenie, jakie frazy są wyjątkowo popularne wśród konkurencji. Wszystko po to, byś mógł z sukcesem wypromować działalność, będąc spokojnym o pozytywne wyniki kampanii.

Branżowe ogólniki to nie wszystko. Postaw na frazy lokalne i long tail

Jeżeli Twoja firma działa głównie na rynku miejscowym, chociażby w rodzinnym mieście, promowanie jej na całą Polskę mija się z celem. Co bowiem da klientowi z Gdańska wiedza o Twojej kwiaciarni we Wrocławiu? Specjaliści z AFTERWEB są tego świadomi, dlatego niewielkim przedsiębiorcom lokalnym proponują rozszerzenie frazy o nazwę miejscowości. W wyniku tych działań zamiast ogólnej frazy „kwiaciarnia”, jaka zapewne ma dużą konkurencję, powstaje „kwiaciarnia Wrocław”. Dzięki temu do Twojej firmy trafią osoby z okolicy, które są zainteresowane konkretnymi towarami lub usługami.

Innym dobrym sposobem na odnalezienie korzystnych dla Ciebie słów kluczowych, z jakiego korzystają dobre agencje SEO, jest wykorzystanie fraz long tail. Co to znaczy? Określenie to pochodzi z języka angielskiego i oznacza dosłownie „długi ogon”. Dotyczy ono wpisywanych w wyszukiwarkę dłuższych zapytań składających się z 3-6 wyrazów. Zamiast „kwiaciarnia” fraza będzie więc brzmiała: „tania kwiaciarnia we Wrocławiu”. Użytkownicy często wprowadzają w pole wyszukiwania różnego rodzaju pytania, np. „jakie kwiaty kupić na imieniny”. Tego typu frazy są mniej konkurencyjne i łatwiejsze do promowania. A w dokładnym dopasowaniu słów kluczowych pomoże specjalny planer, jaki przygotuje dla Ciebie profesjonalna firma.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%