Zamknij

Gadżety reklamowe dla firm

10:48, 31.05.2019 | MATERIAŁ PARTNERA
Skomentuj

Często spotykamy się z opinią, że gadżety reklamowe są dobre dla dużych firm. Małe lokalne przedsiębiorstwa ograniczają swoje działania promocyjne do ogłoszeń na lokalnych portalach internetowych lub  gazetkach promocyjnych. Często sięgają także po ulotki. Czy faktycznie jest więc tak, że gadżety reklamowe są zarezerwowane tylko dla klientów z dużymi budżetami marketingowymi? W naszej ocenie jest zupełnie inaczej.

Oczywiście duże możliwości finansowe pozwalają na dużo więcej – jednak lokalni biznesmeni nie muszą zdobywać klientów na drugim końcu kraju tylko muszą pokonać najbliższą konkurencję. Co więcej, to właśnie osoby które pierwsze sięgną po tą formę reklamy mają dużo łatwiejsze zadanie.

Bez względu na to jaki gadżet promocyjny wybiorą to i tak będzie on wyjątkowy i niepowtarzalny. Proszę tylko pomyśleć jak spektakularne wrażenie w 5 tysięcznym mieście zrobi akcja promocyjna w której zostanie wykorzystane 100 sztuk parasoli z nadrukowanym logo.

Jednorazowy, niewielki wydatek będzie przynosił efekty przez długi czas. Sto osób które zostanie obdarowane takimi upominkami z pewnością poczuje się wyróżnione i będzie chętniej wracać. Te sto osób stanie się także mobilnymi nośnikami reklamy które za każdym razem gdy wybiorą się na spacer w deszczowy dzień będzie promować firmę której logo znajdzie się na w/w parasolu.

Jeśli zgromadzimy w jednym miejscu tak dużą ilość osób z parasolami ( np. podczas dni miasta lub podczas zawodów lokalnego klubu piłkarskiego ) – będziemy mieli wręcz do czynienia z happeningiem na cześć danej firmy. Jak widać niewielkie środki finansowe zainwestowane w odpowiedni sposób mogą przynieść ogromne efekty.

Każdy produkt opatrzony w firmowe logo może stać się upominkiem promocyjnym. Możliwości nie ma końca. Nóż do krojenia pizzy z telefonem pizzerii, pudełko na tabletki z logo apteki czy też skrobaczka do szyb z adresem lokalnego mechanika samochodowego. Zachęcamy więc wszystkie firmy do korzystania z artykułów promocyjnych. Odpowiednio prowadzane działania marketingowe być może pozwolą zamienić lokalny biznes w krajowy.

(MATERIAŁ PARTNERA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone