Zamknij

Kampania Adwords Warszawa - jak skonstruować skuteczny link sponsorowany

09:29, 29.05.2019 | materiały partnera

Prawidłowo skonstruowany link sponsorowany, to jeden z najważniejszych elementów każdej kampanii Adwords.

Marketing internetowy opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to pozycjonowanie SEO, które nastawione jest na pozyskiwanie ruchu bez wydawania pieniędzy na reklamę. Specjalista z agencji reklamowej optymalizuje stronę, żeby wyszukiwarki ją polubiły i umieszczały linki wysoko w wynikach wyszukiwania.

Drugi sposób na zdobycie uwagi internautów i pozyskanie klientów, to płatna promocja czyli kampanie Adwords (Google Ads). Płacisz wyszukiwarce za osobę, która kliknęła w prowadzący do twojej witryny link umieszczony na górze strony, w miejscu zaprojektowanym na reklamę (model PPC - Pay Per Click). Dzięki temu niemal natychmiast dotrzesz do osób, które szukają informacji wpisując w pasek wyszukiwarki słowa kluczowe np. “kampania Adwords Warszawa”.

Kampania Google Adwords - jak przygotować skuteczny link sponsorowany

Kluczem do wykorzystania możliwości jakie daje płatna promocja (od ubiegłego roku nazwę Adwords zmieniono na Google Ads), to dobrze skonstruowane opłacone linki. Możesz wykupić reklamy graficzne lub materiały sponsorowane w YouTube, jednak ciągle królują linki tekstowe.

Płatny link powinien zawierać słowo kluczowe, czyli wyrazy, które internauci wpisują w wyszukiwarce, żeby dotrzeć do interesujących ich informacji. Dobór słów kluczowych (fraz kluczowych), to bardzo często przyczyna sukcesu lub klęski w Adwords oraz innych działań promujących sklep lub stronę internetową (kampania SEO). Analiza jakie frazy pasują do twojej oferty i przyciągną klientów, wymaga wiedzy i znajomości narzędzi Adwords.

Reklama w Google musi być chwytliwa. To oczywistość o której czasem łatwo zapomnieć. Konstruowanie przyciągających uwagę linków wraz z opisem, to niełatwe zadanie i jeszcze jeden powód, żeby zatrudnić profesjonalną agencję Adwords. Liczy się pogłębiona analiza, co interesuje osoby do których kierujesz reklamę i jak zamierzasz odróżnić się od konkurencji.

Możesz “rzucić” reklamę na cały świat, lepiej jednak precyzyjnie ustalić do kogo chcesz dotrzeć. Przed rozpoczęciem kampanii zdecyduj czy kierujesz ją do kobiet lub mężczyzn, w jakim wieku, z jakich miast lub regionów oraz w jakie dni ma się wyświetlać.

Naturalnie każdy link sponsorowany w ramach kampanii Adwords musi spełniać wymogi Google, m.in. jeśli chodzi o jego długość (zmieszczą się trzy nagłówki po 30 znaków, dwa pola tekstowe po 90 znaków oraz adres URL)

Skuteczna kampania Adwords ma zwiększyć liczbę osób, które odwiedzą twoją stronę i są potencjalnymi klientami. Pamiętaj: nawet po mistrzowsku skonstruowany link sponsorowany, który wprowadzi w błąd internautę (np. poprzez dobór słów kluczowych) lub sprowadzi go na źle zaprojektowaną stronę, nie przyniesie efektu.

Jeśli chcesz skutecznej promocji w Google Ads, to spośród setek agencji interaktywnych działających na rynku, wybierz agencję SEO z doświadczeniem, wiedzą i osiągnięciami. Taką firmą jest D2M z Warszawy, która działa na rynku od 20 lat. Pracowała w 16 krajach (w Europie, Ameryce Południowej, Azji) dla ponad 140 zadowolonych klientów. W swoim portfolio ma duże korporacje m.in. Oriflame, Arval i PGE.

Skuteczne pozycjonowanie w Warszawie i innych miastach, kampanie SEO, kampanie Adwords, audyt SEO - to tylko niewielki wycinek, tego co może dla ciebie zrobić agencja interaktywna D2M z Warszawy. Komplet informacji uzyskasz pisząc na adresy e-mail: zapytanie@d2m.pl lub robert.kowalski@d2m.pl (obsługa klientów w języku angielskim).

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone