Zamknij

Poznaj 4 powody dla których powinieneś zainwestować w stojaki reklamowe

15:40, 29.05.2019 | materiały partnera

Nie jest tajemnicą, że naprawdę efektywna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, nadal przynoszą zadowalające efekty w promowaniu towarów i usług. Ten stosowany od dawna znany od dawna sposób na dotarcie do większego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie korzystnym rozwiązaniem. Jak rozprowadzać ulotki, czy katalogi? Tutaj niezastąpione okazują się właśnie stojaki handlowe. Ale to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że możliwości jest jeszcze więcej. Jeśli Twoja firma potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż masz wątpliwości, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 najważniejsze zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!

1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes

Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub uściślając - formę. Zapewne pamiętasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to doskonałe rozwiązania, które przede wszystkim zwracają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:

  • łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do własnych wymagań (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o dużych rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
  • prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych stoi się naprawdę efektywna.

Spośród czego możesz wybrać? Wiele zależy tutaj od tego, gdzie ma stanąć stojak reklamowy i jaki jest sam promowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli organizujesz wydarzenie. Tego typu ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i pstryknąć ciekawą fotografię - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak i imprez okolicznościowych (np. wesele).

Ekspozytor handlowy będzie znakomitym wsparciem zarówno w zwyczajnej sprzedaży, jak i podczas targów, konferencji - dzięki niemu perfekcyjnie zademonstrujesz swoją ofertę.

Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie zakomunikują światu o Twojej działalności i aktualnej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. A taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego biznesu i reklama dokładnie taka, jakiej wymagasz. Dodatkowo, możesz zaproponować własny projekt, na podstawie którego zostanie wykonany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję posiada np. firma BROOKLYN.

2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama

Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te produkty? Zarówno skuteczność, jak również niska cena. Należy w tym miejscu podkreślić, że skuteczność stojaków, jako formy reklamy, jest naprawdę wysoka - nie tylko z łatwością, ale i efektywnie dotrzesz do szerokiego grona odbiorców. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i precyzyjne wykonanie gwarantują, że taka forma reklamy będzie przyciągać wzrok i przyciągać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie niezapomniany. Klienci będą także zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.

Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że reklamy nie staną się po chwili tylko makulaturą. Także ich cena jest naprawdę korzystna. Wystarczy porównać oferty wiodących firm specjalizujących się w produkcji tego rodzaju rozwiązań.

3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach

Pośród atutów stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, bezwzględnie trzeba wymienić duże możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak i w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie bezsprzecznie niezastąpione podczas różnego typu eventów (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Różnorodność form, wzorów i wielkości pozwala dostosować reklamę np. do wielkości pomieszczenia, w których staną stojaki. Pełna odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy również na zewnątrz. Co więcej, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich dozna Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.

4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata

Stojak reklamowy to rozwiązanie na wiele lat i inwestycja, która zdecydowanie się opłaca. Jedyny warunek to wybór produktu najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem wtedy zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego typu z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone