Zamknij
REKLAMA

Kto stoi za marketingiem w internecie?

13:55, 24.10.2018 | ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Czy wiesz, że podmiotem odpowiedzialnym za komunikację marketingową w internecie jest agencja interaktywna? Jej działalność polega nie tylko na tworzeniu witryn internetowych, ale również na budowaniu relacji z klientem oraz pomocy w osiągnięciu przez niego zamierzonych celów poprzez działania marketingowe.

Jaka jest rola agencji i czym zajmuje się w marketingu internetowym?

Każdy z nas codziennie korzysta z internetu. Jedni szukają informacji na temat produktów, inni specjalistów konkretnej dziedziny. Nawet codzienne zakupy wiele osób robi poprzez sklepy internetowe. Wszystko jednak opiera się na frazach, które wpisujemy w przeglądarce. Agencje kreatywne pomagają swoim klientom osiągnąć cele biznesowe, zwiększają ich rozpoznawalność w sieci oraz pomagają w dotarciu do wyselekcjonowanych odbiorców. Wszystkie te działania są spójne i mają ten sam cel, jakim jest zwiększenie zysków firmy.

Początki współpracy z agencją to zazwyczaj stworzenie strony www, sklepu online czy odświeżenie istniejącej już witryny internetowej. Jednak wspólne działania nie kończą się w tym momencie.

Czy wiesz, że kluczową rolę w odniesieniu sukcesu na rynku zapewnia rozpoznawalność i wiarygodność w oczach potencjalnych klientów?

Odpowiednia reklama może zdziałać cuda. Agencja, która zaprojektowała i stworzyła Twoją stronę www, może również zająć się jej marketingiem. Działania promocyjne to przede wszystkim pozycjonowanie stron, buzz marketing, aktywność w social mediach czy precyzyjne reklamowanie w Google. Plan marketingowy jest zawsze konsultowany z klientem, wspólnie wybieramy najlepsze rozwiązania i ustalamy sposób działania na wielu polach.

Agencja interaktywna to szereg współpracujących, doświadczonych, kreatywnych specjalistów. Wielozadaniowi pracownicy wyposażeni w profesjonalne narzędzia oraz niezbędną wiedzę techniczną i marketingową zapewniają wsparcie oraz rozwój biznesu klienta krajowego i zagranicznego – Interactive Agency Poland.

Więcej informacji na stronie www.solv.pl

(ARTYKUŁ SPONSOROWANY)
© tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone